Vuosi 2026

Kevään viimeinen torstaikerho                              07.05.

 Ensin arvottiin Liikuntakampanjaan osallistuneiden kesken palkinnot;

                               onnettarena oli Pekka Penttilä.

                                Lahjakortin voitti Eeva Härmä

                               Yllätyspalkinnon Rauno Juntunen

                               Lohdutuspalkinto Timo Söderström

Oma Tanhuryhmämme esiintyi

Anneli luki kirjoituksen, jonka sai Juhani Tuvialalta. Oli löytänyt sen Facecta

J. Tuviala piti visailun. Kysymyksiä oli 8 ja kussakin 3 vaihtoehtoa.

Kukaan ei tiennyt kaikkia.

        HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!

                     

                        WAPPURIEHA

          30.04.TORSTAIKERHOSSA

Juotiin simaa ja syötiin Joukaisen - ja Hyyrysen Helenan paistamia, tosi herkullisia munkkeja.

Kantri ryhmämme esiintyi ja täytyy todeta, heillä on rautainen kunto, noin 30 minuuttia tanssia.

Anneli luki pari mielenkiintoista juttua: Olen tulossa vanhaksi ja 

Vanhukset on vangittava; kirjoittanut Kalevi Wiik, suomalainen vanhus. Vangeilla menee paremmin kuin vanhuksilla???

Hän luki Helenan kanssa Apteekissa asioivista 95 -vuotiaista.

Olivat menossa naimisiin ja halusivat laittaa lahjalistan apteekkiin!!!

Lopuksi laulettiin yhdessä Hei Rullaati ...........

Torstaikerhossa 23.4. pelattiin bingoa

Kuvaaja ei paikalla

    Ulkoilupäivä maanantaina 20.04.

              Rantaraitin tulipaikalla

Paistettiin makkaraa ja juotiin limua. Aurinko paistoi mutta välillä oli tuulenpuuskia. Paikalla noin 25 henkilöä.

Kuvat: Sirkka Aropelto ja Sirkka-Liisa Huumonen

                16.04. Liisa Salminen

             Liisa laulatti meitä, kuvia ei kukaan ottanut.

                Torstaikerhossa 09.04.

                Eija-Leena Martikainen

          Keskusteltiin vilkkaasti Kuusankosken vanhoista kaupoista.

         Kiirastorstaina 2.4.   kirkkoherra Kimmo Ylikangas         ja kanttori Ville Perkkiö

      Torstai 26.03. oli Bingopäivä

         Yhdistyksen Kevätkokous                                19.03.

         Torstaikerhossa 12.03. 

     Ylikomisario Jukka Lankinen

    Kuultiin kaikenlaisista  huijauksista                           mitä nykyään on.

      Rikolliset ovat kovin idearikkaita.

         Torstaikerhossa  05.03.                            Hormooni Boys

    Lauantaina 28.2. teatterissa

             Uusi teatteri Utti

    Torstaikerhossa 26.02.

             pelattiin Bingoa.

              Paikalla oli vain 16 henkilöä, oli kyllä oikein sakea lumipyry.

        Torstaikerhossa  19.02. 

          Paavon Poppoo esitti                                 Riiuureissu-lauluja

          Ennen lauluja saimme kuulla Paavo Suomalaisen menehtyneen

 Kuulimme vanhoja kivoja lauluja ja tiedostossa alhaalla on Paavo Suomalaisen säveltämä ja sanoittama  "Häävalssi" kappale, jonka hän teki poikansa häihin.

             Torstaikerhossa 12.2.                                karaokelaulaja

                 Jorma Mäkelä

        Ennen lauluja arvottiin 30 €                             lahjakortti, tammikuun aikana                        jäsenmaksun maksaneiden kesken.

                                ( 153 kpl)

Jorma Mäkelä toimi onnettarena ja Riitta Backman voitti lahjakortin.

                        Onnea Riitta!

   Kuultiin erilaisia lauluja, suosikkini oli                                Bésame Mucho.

      Torstaikerhossa 5.2.

     Sinun Tähden hoivapalvelu

          Usealle oli tuttu  juttu, Soria on käynyt kerhossa aiemmin.

Joillekin Soria on käynyt kotona tekemässä jalkahoidon. Ollaan oltu tyytyväisiä palveluun.

             Torstaikerhossa 29.1.

                pelattiin Bingoa

     Bingoemäntä Sirkka oli saanut uuden sihteerin Helkan.

        Torstaikehossa  22.1.

       Liisa Salminen ja haitari

           Oli kiva laulaa  ja kuunnella Liisan tarinoita lauluista.

      Torstaikerhossa 15.1.2026                     Voikkaan apteekista                    apteekkari Leena Mäkinen

Hän kertoi mitä uudistuksia ja korotuksia uusi vuosi tuo lääkeasioissa.

         Torstaikerho 8.1.2026.

Vuoden ensimmäisessä torstaikerhossa  esiteltiin kerhojen vetäjiä.

Kuntosalilla toimii uudet vetäjät. Rauno Juntunen, kolmen hengen tiimistä oli  paikalla, kaksi muuta ovat Kaija Honkanen ja Maire Kytömäki.

 Sirkka Aropelto kertoi jumpasta, tanhusta ja kantrista. Onnistuvat , jos osaa kävellä. Hän myös piti meille pienen tuolijumpan.

Anneli luki runoja ja itse luin Tuijan kirjasta; mitä lapset ajattelevat mm. rakkaudesta

Kuvassa Raimo Juntunen